|
АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРЧИЙ ВІДДІЛВідділ забезпечує матеріально-технічне супроводження діяльності технікуму, організація технічного обслуговування та утримання в належному стані відповідно до правил та норм санітарії, пожежної безпеки будівлі і приміщень технікуму. Забезпечення контрольно-перепускного режиму в будівлі технікуму. Керівник
заступник директора з АГЧ
*** *** ПОЛОЖЕННЯ ПРО АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКИЙ ВІДДІЛ 1. Загальні положення 1.1. Адміністративно-господарський відділ є підрозділом коледжу. 2. Структура 2.1. До складу адміністративно-господарського відділу входять: заступник директора з АГЧ, інженер з охорони праці, працівники по обслуговуванню будинку, прибиральниці, двірники, водій, комірник, сторожа 3. Завдання і функції 3.1. Основними завданнями адміністративно-господарського відділу є: - утримання в належному стані будинку і приміщень технікуму, в яких розташовані підрозділи та служби технікуму, згідно з правилами та нормами санітарії та пожежної безпеки; - забезпечення санітарно-гігієнічного стану території і внутрішніх площ технікуму; - ремонт та обслуговування будинку, приміщень та прилеглої території технікуму; - утримання систем: тепло-, електро-, водопостачання, каналізації, та систем зв’язку у технічно справному стані. Вжиття заходів щодо усунення неполадок та аварій; - забезпечення надійної, економічної і безпечної роботи енерго- та електроустаткування, а також контроль за зняттям показників електролічильників, тепло лічильників і лічильників холодної води, та своєчасна здача їх на держповірку; - організація контролю за раціональним використанням ресурсів у технікумі, послідовного дотримання режиму енергозбереження та економії; - контроль і забезпечення протипожежного стану приміщень технікуму; - матеріально-технічне забезпечення відділів і служб технікуму, а також позапланових заходів; - забезпечення автотранспортом. 3.2. Для здійснення цього завдання на адміністративно-господарський відділ - проведення обстеження будинку та споруд технікуму, а також всіх видів систем з метою визначення їх технічного стану та необхідності проведення ремонту. Складання актів технічного стану, плану робіт і складання звітності виконаних робіт; - проведення ремонтних робіт в будівлі технікуму (ремонт покрівлі, опоряджувальні роботи приміщень, і т. і); - поточний ремонт та обслуговування будинку, приміщень та прилеглої території технікуму (скління вікон, ремонт дверей, фрамуг, рам, заміна дверних замків, секретів і т. і.); - щоденне прибирання території та приміщень технікуму; - організація і контроль за щоденним вивозом сміття; - знищення амброзії на території технікуму; - підтримання території технікуму, сходів та сходової площадки ганку в безпечному стані для пішоходів у зимовий період; - проведення поточних ремонтів (часткової заміни розеток, вимикачів, електричних лампових патронів, автоматичних вимикачів у щітках освітлення і т. д.); - організація щорічної промивки системи опалення, ревізія запірної арматури; - організація часткової заміни і ремонт труб, вентилів, кранів, здвижок і т. д.; - організація та своєчасне проведення планово-застережних ремонтів та - щорічна перевірка стану заземлюючих приладів, а також стан ізоляції кабельнопроводкових мереж будівлі технікуму; - забезпечення утримання систем зв’язку в технічно справному стані; - забезпечення технікуму протипожежним інвентарем; - забезпечення підрозділів технікуму меблями, канцтоварами, господарськими товарами, друкованою продукцією, електротоварами, інвентарем, та іншим на підставі заяв; - щорічне проведення спільно з бухгалтерією інвентаризації основних засобів і малоцінного інвентарю, що знаходиться у відділах і службах технікуму; - підготовка документації (заключень, довідок) на списання основного - здійснення щоденного контролю за станом прапорів на будинку технікуму, а також їх заміна; - надання громадянам інформації про служби (місце знаходження, посадових осіб НТ НМетАУ), яка відповідають за розгляд даного питання; - цілодобове здійснення контролю за пожежним станом та дотримання громадського порядоку в будівлі технікуму. 4. Права адміністративно-господарського відділу 4.1. Одержувати від відділів та підрозділів, що знаходяться у приміщенні технікума, повну інформацію щодо послуг, які надаються, графіки роботи та часи прийомів громадян. 4.2. Перевіряти та контролювати дотримання працівниками технікуму встановленого порядку зберігання матеріальних цінностей, за які вони несуть матеріальну відповідальність, а також утримання їх у належному стані. 4.3.Отримувати від відділів і служб технікуму заявок на придбання
5. Відповідальність
5.1. Всю повну відповідальність за якість і своєчасність виконання покладених 5.2.Ступінь відповідальності інших працівників встановлюється посадовими |
|