|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 4 Показано матеріалів: 1-4
Процес формування громадянина, здатного до самостійного мислення,
свідомого вибору і діяльності, спрямованої на процвітання рідного краю
та України вцілому , носить системний та поетичний характер. |
Як звісно, дипломне проектування є заключним етапом підготовки
фахівців. Це довготривала, кропітлива, самостійна робота студента, яка
охоплює знання із спеціальних дисциплін, економіки, екології, охорони
праці і успішне виконання якої свідчить про комплексну підготовку
фахівця в цілому, розкриває його інженерні здібності, навички, уміння
працювати з додатковою літературою, конструювати, приймати самостійні
рішення. Тому саме дипломному проектуванню в технікумі приділяється
велика роль в загальній підготовці фахівців. |
Сучасний ринок праці стає більш вимогливим до зростаючої галузевої та
професійної підготовленості, мобільності випускника. Ці вимоги
змінюються залежно від того як прискорюються темпи оновлення
технологічних процесів, обладнання і відповідно видів продукції.
Необхідно врахувати також, що в умовах світової глобалізації з кожним
роком розширюються можливості молодої людини проявити себе за межами
країни.
Практичне навчання є складовою частиною навчального процесу яка має
за свою мету закріплення та поглиблення знань надбаних студентами в
процесі навчання. Виробити в них необхідні вміння та навички по
спеціальності а також, (що не меньш важливо) навички субординації та
організаційної діяльності в трудовому колективі. |
Сьогодні фахівці повинні вирішувати завдання, що потребують не тільки
професійних знань і навичок, а й уміння оперативно реагувати на
проблемні ситуації, що виникають, творчого підходу до справи в цілому.
Вимога часу – максимально зблизити теорію і практику. З цією метою
ПЦК інженерної механіки розроблено нові навчальні плани, в яких
передбачено збільшення загального обсягу навчальних годин практичної
підготовки студентів. Тільки збільшення годин на практику малоефективне,
якщо не створені умови для її проведення як на виробництві, так і в
навчальному закладі. |
|
|